Cikk marketing
Létrehozás dátuma: 2021-07-29 00:00:00
Cikk marketing
Cikk marketing
Így készítsünk tökéletes SEO stratégiát
A SEO hosszantartó sikeréhez minden vállalat számára megfelelő
SEO stratégia szükséges. De mi is az a SEO stratégia? A stratégia kifejezés, akárcsak a taktika, a katonaság szókészletéből származik. A kettő közötti különbség világos lesz az alábbi idézet segítségével.
"Mindenki láthatja, milyen taktikát használok a hódításra, de amit senki sem láthat, az a stratégia, amelyből kibontakozik a győzelmem." (Sun Tzu:
A háború művészete)
A stratégia tehát az a folyamat, amely során megtaláljuk a legjobb módot arra, hogy
valakit a jelenlegi helyzetéből a célba juttassunk. Ehhez nem csak azt kell tudnunk, hol állunk most, hanem azt is, hogy hova akarunk eljutni, és milyen akadályok állnak előttünk ezen az úton.- Márkastratégia: Teljes körű márkastratégia kidolgozása a vállalkozás arculatának és üzenetének megerősítésére.
Linkek
A keresőmarketing ügynökségek titkairól és módszereiről további információkat találhatsz az alábbi linkeken:
A SEO a keresőoptimalizálás rövidítése. A SEO a modern online marketing elengedhetetlen része, és magában foglal minden olyan tevékenységet, amely a webhelyek láthatóságának növelését célozza a keresőmotorokban, mint például a Google, a Bing és Co. Minden optimalizálás célja, hogy egy weboldal adott kereső kifejezésre előrébb helyezkedjen el a keresési rangsorban. Ha előrébb szeretnénk kerülni a keresőkben, optimalizálni kell webhelyünket.
Sokféle módon lehet optimalizálni egy webhelyet. Vannak, akik még mindig úgy gondolják, hogy a SEO a kulcsszavakról és a linkekről szól, de ez már nem így van. A
klasszikus SEO-ban két fő módszer létezik a webhely optimalizálására. Az úgynevezett on-page optimalizálás és off-page optimalizálás.
Az onpage azt jelenti, hogy a hangsúly az oldalak és a webhelyen belüli tartalom optimalizálásán van. Az offpage viszont összefoglalja az összes olyan tényezőt, amely kívül esik a saját webhelyünkön. Ezek nemcsak hivatkozások lehetnek más webhelyekről, hanem egy webhely vagy márka említései és ismertségei is lehetnek.
Ezek a módszerek önállóan vagy együtt is végrehajthatók, de a legtöbb esetben a
holisztikus stratégia sokkal hatékonyabb.
Csak a Google keresőmotorjára vonatkozóan
több mint 200 rangsorolási tényező létezik, bár ezek a tényezők nem mindegyike járul hozzá minden keresési lekérdezés rendezéséhez. A használt rangsorolási tényezők elsősorban a felhasználó keresési szándékától függenek. Például néhányat csak nagyon specifikus keresési lekérdezésekre használnak, mint például az emberek vagy helyi cégek célzott keresése.
Mitől jó egy SEO stratégia és miért olyan fontos a SEO-ban?
A SEO stratégiai piramisban jól látható, hogy a csúcson a cél áll, amelyet vállalati, marketing és értékesítési célokból kell levezetni.

SEO stratégiai piramis
Ha feltesszük magunknak a kérdést, hogyan érhetjük el ezeket a célokat a lehetőségek és korlátok mellett, akkor kialakul a stratégia. Ez végül egyéni cselekvésekké, azaz konkrét taktikává és intézkedésekké válik, prioritásokkal, és következetesen végrehajtva.
Egy jó SEO stratéga olyan, mint egy jó idegenvezető, akinek tudnia kell, melyik látnivalót szeretnénk megnézni, és hogy fel tudunk-e mászni egy meredek ösvényre, vagy inkább busszal kell odajutni.
Ne essünk abba a hibába, hogy egyetlen taktikát rendelünk hozzá a SEO stratégiánkhoz. Sajnos iparágunkban mindig vannak egyedi intézkedések, amelyeket csodaszerként hirdetnek és árulnak.
Senki sem tudja garantálni a legjobb helyezést. A linképítés nem csodaszer, a PBN-ek (a „privát bloghálózat” rövidítése) ritkán igazán hasznosak, a CTR-manipuláció nem kockázat nélküli rangsorolási csoda, és az úgynevezett holisztikus nyitóoldalak csak egy a sok lehetőség közül a rangsorolható tartalmak számára.
Hasonlóképpen,
egyetlen SEO eszköz sem helyettesíti a célzott SEO stratégiát. Nem kérdéses, hogy a SEO eszközök, mint a SISTRIX, Searchmetrics, Metrics Tools, SE Ranking, Screaming Frog, SEMrush és Társa minden keresőoptimalizáló munkáját támogatják, de soha ne határozzák meg a lépések irányát vagy sorrendjét!
A hosszú távú siker érdekében fontos, hogy
rugalmasak legyünk, hogy reagálni tudjunk a változásokra. Egy terv csak addig helyes, amíg a keretfeltételek (a rangsoroló tényezők) nem változnak. Ha valami megváltozik, például kijön egy új Google-frissítés, akkor előfordulhat, hogy a taktikán változtatni kell, de a stratégiát ez nem érinti.
A keresőoptimalizálás egyre nehezebb
Az egyre fokozódó verseny és a Google növekvő igényei miatt egyre nehezebb az organikus forgalom kiépítése. A keresőmotorok által használt algoritmusok és módszerek egyre kifinomultabbak, és egyre inkább alkalmaznak mesterséges intelligenciát és gépi tanulási módszereket. Egyre nehezebb kitalálni, hogy pontosan mit kell tenned egy konkrét cél eléréséhez.
Amikor valaki egy kifejezésre keres, a keresőmotor összeállít egy listát az eredményekről, amelyek különböző tényezők, például a relevancia, helytállóság, népszerűség, tekintély és bizalom szerint vannak rendezve. Az igazán jó helyen lévő oldalakat bizonyos kulcsszavak használatával optimalizálták, de ez önmagában még messze nem elég. Holisztikus SEO stratégia nélkül a kulcsszavak használatának gyakran alig van észrevehető hatása.
Kezdve az egyes tartalomkezelő rendszerek keresőoptimalizálásával, állandó kihívást jelentenek a legkülönfélébb technikai feladatok, a tartalommal, a visszamutató linkekkel, a jelentéskészítéssel, a kezeléssel vagy a sokféle új játéktérrel, mint például a Google Voice vagy a Discover.
A speciális szakterületeken, mint a videó SEO, image SEO, nemzetközi SEO, újraindítások, büntetések és helyi SEO, alig akad olyan keresőoptimalizáló, aki részletesen ismerné a módszerek és tényezők teljes területét.
A SEO időbe telik
Biztosan hallottál már arról, hogy a keresőoptimalizálás sikeréhez idő kell. De ezt a SEO ügynökség ügyfeleinek vagy felettesünknek is meg kell érteniük! A megfelelő stratégia meghatározza a hosszú távú irányt, és segít elérni célokat.
Természetesen minden keresőoptimalizáló azt akarja, hogy intézkedéseinek azonnali hatása legyen. A valóságban azonban általában 6–12 hónap (néha még több is) kell ahhoz, hogy a sok egyedi intézkedés jelentős hatást fejtsen ki. Ha a menedzser vagy az ügyfél idegessé válik, nehéz fenntartani az irányt és megfelelően végrehajtani a fenntartható stratégiát.
Az elvárások kezelése fontos a fenntartható stratégiák megvalósításához. Ezért célszerű a részletes elemzésekhez és a hosszú távú intézkedések tervéhez párhuzamosan mellérendelni a várható hatás jelentkezésének idejét is, és olyan intézkedéseket is alkalmazni, amelyek nagyon gyorsan végrehajthatók, és látható javulást is hoznak.
<-- Vissza a Cikk marketing blog oldalra!További cikkeink
Comment l'auto-assistance peut être facilitée Budapest Budapest
Travailler sur soi peut être l'un des grands défis de votre vie. Savoir que vous avez des choses à changer et l'admettre peut être le début d'un merveilleux voyage de découverte de soi qui peut durer toute une vie. Voici quelques conseils d'auto-assistance pour vous aider à démarrer ce voyage
Elolvasom →Cikk marketing Budapest Budapest
Azt kérdezi magától, hogy a cikkmarketing segítségével népszerűsítheti-e magát? Képes lesz-e létrehozni egy olyan módszert a használatára, amely működni fog az Ön számára? Számos embernek kiemelkedő sikere van a cikkek használatával az online vállalkozásuk forgalmának növelésére, és lehetséges, hogy Ön is ezt tegye, ha követi ezeket a tanácsokat.
Elolvasom →Comment l'auto-assistance peut être facilitée Budapest
Travailler sur soi peut être l'un des grands défis de votre vie. Savoir que vous avez des choses à changer et l'admettre peut être le début d'un merveilleux voyage de découverte de soi qui peut durer toute une vie. Voici quelques conseils d'auto-assistance pour vous aider à démarrer ce voyage
Elolvasom →Amit tudnod kell az önfejlesztésről! Budapest
A személyes fejlődésből fakadó valódi boldogságnak sok akadálya lehet, de sok csodálatos tipp van, amelyek segíthetnek leküzdeni az utadba kerülő akadályokat. Nézd meg alaposan a cikkben található tippeket, és találd meg azokat, amelyek segítenek a fejlődésben és a siker elérésében.
Elolvasom →Amit tudnod kell az önfejlesztésről! Budapest Budapest
A személyes fejlődésből fakadó valódi boldogságnak sok akadálya lehet, de sok csodálatos tipp van, amelyek segíthetnek leküzdeni az utadba kerülő akadályokat. Nézd meg alaposan a cikkben található tippeket, és találd meg azokat, amelyek segítenek a fejlődésben és a siker elérésében.
Elolvasom →