Cikk marketing


Létrehozás dátuma: 2021-07-29 00:00:00



Cikk marketing


Cikk marketing
Így készítsünk tökéletes SEO stratégiát
 
A SEO hosszantartó sikeréhez minden vállalat számára megfelelő SEO stratégia szükséges. De mi is az a SEO stratégia? A stratégia kifejezés, akárcsak a taktika, a katonaság szókészletéből származik. A kettő közötti különbség világos lesz az alábbi idézet segítségével.
  "Mindenki láthatja, milyen taktikát használok a hódításra, de amit senki sem láthat, az a stratégia, amelyből kibontakozik a győzelmem." (Sun Tzu: A háború művészete)
 
A stratégia tehát az a folyamat, amely során megtaláljuk a legjobb módot arra, hogy valakit a jelenlegi helyzetéből a célba juttassunk. Ehhez nem csak azt kell tudnunk, hol állunk most, hanem azt is, hogy hova akarunk eljutni, és milyen akadályok állnak előttünk ezen az úton.
 
A SEO a keresőoptimalizálás rövidítése. A SEO a modern online marketing elengedhetetlen része, és magában foglal minden olyan tevékenységet, amely a webhelyek láthatóságának növelését célozza a keresőmotorokban, mint például a Google, a Bing és Co. Minden optimalizálás célja, hogy egy weboldal adott kereső kifejezésre előrébb helyezkedjen el a keresési rangsorban. Ha előrébb szeretnénk kerülni a keresőkben, optimalizálni kell webhelyünket.
 
Sokféle módon lehet optimalizálni egy webhelyet. Vannak, akik még mindig úgy gondolják, hogy a SEO a kulcsszavakról és a linkekről szól, de ez már nem így van. A klasszikus SEO-ban két fő módszer létezik a webhely optimalizálására. Az úgynevezett on-page optimalizálás és off-page optimalizálás.
Az onpage azt jelenti, hogy a hangsúly az oldalak és a webhelyen belüli tartalom optimalizálásán van. Az offpage viszont összefoglalja az összes olyan tényezőt, amely kívül esik a saját webhelyünkön. Ezek nemcsak hivatkozások lehetnek más webhelyekről, hanem egy webhely vagy márka említései és ismertségei is lehetnek.
Ezek a módszerek önállóan vagy együtt is végrehajthatók, de a legtöbb esetben a holisztikus stratégia sokkal hatékonyabb.
 
Csak a Google keresőmotorjára vonatkozóan több mint 200 rangsorolási tényező létezik, bár ezek a tényezők nem mindegyike járul hozzá minden keresési lekérdezés rendezéséhez. A használt rangsorolási tényezők elsősorban a felhasználó keresési szándékától függenek. Például néhányat csak nagyon specifikus keresési lekérdezésekre használnak, mint például az emberek vagy helyi cégek célzott keresése.
 
Mitől jó egy SEO stratégia és miért olyan fontos a SEO-ban?
 
A SEO stratégiai piramisban jól látható, hogy a csúcson a cél áll, amelyet vállalati, marketing és értékesítési célokból kell levezetni.

SEO stratégiai piramis
 
Ha feltesszük magunknak a kérdést, hogyan érhetjük el ezeket a célokat a lehetőségek és korlátok mellett, akkor kialakul a stratégia. Ez végül egyéni cselekvésekké, azaz konkrét taktikává és intézkedésekké válik, prioritásokkal, és következetesen végrehajtva.
Egy jó SEO stratéga olyan, mint egy jó idegenvezető, akinek tudnia kell, melyik látnivalót szeretnénk megnézni, és hogy fel tudunk-e mászni egy meredek ösvényre, vagy inkább busszal kell odajutni.
 
Ne essünk abba a hibába, hogy egyetlen taktikát rendelünk hozzá a SEO stratégiánkhoz. Sajnos iparágunkban mindig vannak egyedi intézkedések, amelyeket csodaszerként hirdetnek és árulnak.
Senki sem tudja garantálni a legjobb helyezést. A linképítés nem csodaszer, a PBN-ek (a „privát bloghálózat” rövidítése) ritkán igazán hasznosak, a CTR-manipuláció nem kockázat nélküli rangsorolási csoda, és az úgynevezett holisztikus nyitóoldalak csak egy a sok lehetőség közül a rangsorolható tartalmak számára.
 
Hasonlóképpen, egyetlen SEO eszköz sem helyettesíti a célzott SEO stratégiát. Nem kérdéses, hogy a SEO eszközök, mint a SISTRIX, Searchmetrics, Metrics Tools, SE Ranking, Screaming Frog, SEMrush és Társa minden keresőoptimalizáló munkáját támogatják, de soha ne határozzák meg a lépések irányát vagy sorrendjét!
 
A hosszú távú siker érdekében fontos, hogy rugalmasak legyünk, hogy reagálni tudjunk a változásokra. Egy terv csak addig helyes, amíg a keretfeltételek (a rangsoroló tényezők) nem változnak. Ha valami megváltozik, például kijön egy új Google-frissítés, akkor előfordulhat, hogy a taktikán változtatni kell, de a stratégiát ez nem érinti.
 
A keresőoptimalizálás egyre nehezebb
 
Az egyre fokozódó verseny és a Google növekvő igényei miatt egyre nehezebb az organikus forgalom kiépítése. A keresőmotorok által használt algoritmusok és módszerek egyre kifinomultabbak, és egyre inkább alkalmaznak mesterséges intelligenciát és gépi tanulási módszereket. Egyre nehezebb kitalálni, hogy pontosan mit kell tenned egy konkrét cél eléréséhez.
 
Amikor valaki egy kifejezésre keres, a keresőmotor összeállít egy listát az eredményekről, amelyek különböző tényezők, például a relevancia, helytállóság, népszerűség, tekintély és bizalom szerint vannak rendezve. Az igazán jó helyen lévő oldalakat bizonyos kulcsszavak használatával optimalizálták, de ez önmagában még messze nem elég. Holisztikus SEO stratégia nélkül a kulcsszavak használatának gyakran alig van észrevehető hatása.
 
Kezdve az egyes tartalomkezelő rendszerek keresőoptimalizálásával, állandó kihívást jelentenek a legkülönfélébb technikai feladatok, a tartalommal, a visszamutató linkekkel, a jelentéskészítéssel, a kezeléssel vagy a sokféle új játéktérrel, mint például a Google Voice vagy a Discover.
 
A speciális szakterületeken, mint a videó SEO, image SEO, nemzetközi SEO, újraindítások, büntetések és helyi SEO, alig akad olyan keresőoptimalizáló, aki részletesen ismerné a módszerek és tényezők teljes területét.
 
A SEO időbe telik
 
Biztosan hallottál már arról, hogy a keresőoptimalizálás sikeréhez idő kell. De ezt a SEO ügynökség ügyfeleinek vagy felettesünknek is meg kell érteniük! A megfelelő stratégia meghatározza a hosszú távú irányt, és segít elérni célokat.
Természetesen minden keresőoptimalizáló azt akarja, hogy intézkedéseinek azonnali hatása legyen. A valóságban azonban általában 6–12 hónap (néha még több is) kell ahhoz, hogy a sok egyedi intézkedés jelentős hatást fejtsen ki. Ha a menedzser vagy az ügyfél idegessé válik, nehéz fenntartani az irányt és megfelelően végrehajtani a fenntartható stratégiát.
 
Az elvárások kezelése fontos a fenntartható stratégiák megvalósításához. Ezért célszerű a részletes elemzésekhez és a hosszú távú intézkedések tervéhez párhuzamosan mellérendelni a várható hatás jelentkezésének idejét is, és olyan intézkedéseket is alkalmazni, amelyek nagyon gyorsan végrehajthatók, és látható javulást is hoznak.
 

<-- Vissza a Cikk marketing blog oldalra!

További cikkeink

Amit tudnod kell az önfejlesztésről! Budapest Budapest

A személyes fejlődésből fakadó valódi boldogságnak sok akadálya lehet, de sok csodálatos tipp van, amelyek segíthetnek leküzdeni az utadba kerülő akadályokat. Nézd meg alaposan a cikkben található tippeket, és találd meg azokat, amelyek segítenek a fejlődésben és a siker elérésében.
 

Elolvasom →

Personal Development Budapest

Personal Development Advice Everyone Can Use!


Who wants to lead a stressful and exhausted life? A few simple lifestyle changes can help your health improve and your energy lift. Setting personal development goals can be the best thing that you have ever done for yourself. Follow these tips below to get you started on a new life path. We can help you achieve your professional as well as personal goals. Give us a call now for a free assessment:

+36706290690

Elolvasom →

Amit tudnod kell az önfejlesztésről! Budapest

A személyes fejlődésből fakadó valódi boldogságnak sok akadálya lehet, de sok csodálatos tipp van, amelyek segíthetnek leküzdeni az utadba kerülő akadályokat. Nézd meg alaposan a cikkben található tippeket, és találd meg azokat, amelyek segítenek a fejlődésben és a siker elérésében.
 

Elolvasom →

Comment l'auto-assistance peut être facilitée Budapest Budapest

Travailler sur soi peut être l'un des grands défis de votre vie. Savoir que vous avez des choses à changer et l'admettre peut être le début d'un merveilleux voyage de découverte de soi qui peut durer toute une vie. Voici quelques conseils d'auto-assistance pour vous aider à démarrer ce voyage
 

Elolvasom →

Comment l'auto-assistance peut être facilitée Budapest

Travailler sur soi peut être l'un des grands défis de votre vie. Savoir que vous avez des choses à changer et l'admettre peut être le début d'un merveilleux voyage de découverte de soi qui peut durer toute une vie. Voici quelques conseils d'auto-assistance pour vous aider à démarrer ce voyage
 

Elolvasom →
Oldal bemutatása
Blog oldalunkat azért hoztuk létre, hogy támogassuk a hazai Kis- és középvállalkozások Online jelenlétét a digitális marketing legmodernebb eszközeinek felhasználásával. A honlapunkon való megjelenéshez kérlek jelentkezz be kapcsolati oldalunkon.
Linkek

Kiemelt Partnereink:


konténer rendelés árak 2023
konyhabútorok
Mellnagyobbítás
ingatlan adásvételi ügyvéd
kárpittisztitas.hu tisztítás
Vízvezeték szerelő
Nyílászáró ár
Hörmann garázskapuk
Szonyegtisztitas.hu
Pasarét Klinika lézeres zsírleszívás
Effix marketing ügynökség
- Budapest
- Versek
- Ameamed menedzserszűrés
- Hamvay Lang Down pillows
- konténer rendelés Budapest

--------------------------------------

- Zahnkronen Ungarn

- online borrendelés

- Chiptuning

- Chip tuning video

- Wikipedia

Számítástechnikai partnereink:

- iphone szerviz

Külföldi partnerek:

- Kerti grill
- Selfesteem2go.com
- Motivational quotes
- MMC chiptuning

TANÁCSADÁS a következő településeken:

Budapest, Győr, Miskolc, Pécs, Szeged, Debrecen Mosonmagyaróvár, Sopron, Fertőd, Kapuvár, Csorna, Győr, Pápa, Celldömölk, Sárvár, Kőszeg, Szombathely, Ják, Körmend, Szentgotthárd, Csepreg, Zalalövő, Vasvár, Jánosháza, Devecser, Ajka, Sümeg, Pécsvárad, Komló, Sásd, Dombóvár, Bonyhád, Bátaszék, Baja, Bácsalmás, Szekszárd, Tolna, Fadd, Paks, Kalocsa, Hőgyész, Tamási

Balatonboglár, Kaposvár, Csurgó, Nagyatád, Kadarkút, Barcs, Szigetvár, Sellye, Harkány, Siklós, Villány, Bóly, Mohács, Pécs, Szentlőrinc Andocs, Tab, Lengyeltóti, Simontornya, Enying, Dunaföldvár, Solt, Szabadszállás, Sárbogárd, Dunaújváros, Kunszentmiklós, Ráckeve, Gárdony, Székesfehérvár, Balatonföldvár, Siófok, Balatonalmádi, Polgárdi, Balatonfűzfő, Balatonfüred, Veszprém, Sátoraljaújhely

Szentes, Mindszent, Kondoros, Orosháza, Hódmezővásárhely, Szeged, Battonya, Mezőkovácsháza, Békéscsaba, Nagymaros, Nyergesújfalu, Kismaros, Göd,Szob, Rétság, Balassagyarmat, Romhány, Hollókő, Szécsény, Aszód, Hatvan, Monor, Lajosmizse, Soltvadkert, Kiskőrös, Kecel, Dusnok, Kiskunhalas, Jánoshalma, Bácsalmás, Kelebia, Röszke, Mórahalom, Kiskunmajsa, Kistelek, Kiskunfélegyháza, Bugac, Kecskemét, Tiszakécske
Linkek

Nemzetközi digitális marketing ügynökség és tanácsadó Kft.


Digitális marketing oldalunkat azzal a céllal hoztuk létre, hogy segítsük a hazai kis- és középvállalkozások online jelenlétét a digitális marketing legmodernebb eszközeinek a felhasználásával.

Partnerek:

Marketing ügynökség
Marketing tanácsadás

Nagykörös, Cegléd, Budaörs, Pécel, Gödöllő, Dunakeszi, Budakeszi, Szentendre, Dorog, Esztergom, Visegrád, Mátrafüred, Bátonyterenye, Salgótarján,Rudabánya, Szendrő, Edelény, Kazincbarcika, Sajószentpéter, Ózd, Miskolc, Eger, Mezőkövesd, Füzesabony, Tiszafüred, Heves, Jászapáti, Kunhegyes, Újszász, Kisújszállás, Törökszentmiklós, Szolnok, Martfű, Tiszaföldvár, Túrkeve, Mezőtúr, Gyomaendrőd, Szarvas, Kunszentmárton, Csongrád, Abony, Nagykáta, Újszász, Jászberény, Jászfényszaru, Jászárokszállás, Lőrinci, Gyöngyös, Pásztó,Gyula, Sarkad

Békés, Mezőberény, Szeghalom, Berettyóújfalu, Biharkeresztes, Püspökladány, Karcag, Derecske, Nádudvar, Hajdúszoboszló, Debrecen, Balmazújváros, Hajdúböszörmény, Téglás, Hajdúhadház, Nyíradony, Újfehértó, Hajdúdorog, Mezőcsát, Polgár, Hajdúnánás, Tiszaújváros, Tiszavasvári, Tiszalök, Tokaj, Felsőzsolca, Szikszó, Szerencs, Sárospatak, Zalaszentgrót

Hévíz, Tapolca, Keszthely, Lenti, Zalakaros, Letenye, Nagykanizsa, Marcali, Böhönye, Fonyód, Balatonlelle,  Encs, Kisvárda, Nagyhalász, Vásárosnamény, Nyíregyháza, Mátészalka, Fehérgyarmat, Máriapócs, Nyírbátor, Nagykálló, Várpalota, Ajka, Herend, Mór, Kincsesbánya, Oroszlány, Kisbér, Tatabánya, Pannonhalma, Bábolna, Komárom, Tata, Pilisvörösvár, Bicske, Érd, Százhalombatta, Martonvásár, Százhalombatta, Gyál

Budapest egész területe:

Budapest 1. kerület, 2. kerület, 3. kerület, 4. kerület, 5. kerület, 6. kerület
Budapest 7. kerület, 8. kerület, 9. kerület, 10. kerület, 11. kerület, 12. kerület
Budapest 13. kerület, 14. kerület, 15. kerület, 16. kerület, 17. kerület, 18. kerület
Budapest 19. kerület, 20. kerület, 21. kerület, 22.kerület, 23. kerület
Kiemelt linkeink
Nem működő CURL function.
Linkeink
Nem működő CURL function.